Bonnieux och stulna hjärtan

I onsdags tog jag och Frida bussen till Bonnieux för att hälsa på vänner till Frida.
Såhär super-lyx-fantastiskt bodde de. Vi fick en rundtur över hela gården och hann leka dunkgömme innan det var dags för lunch.
Efter en hel drös med god mat tog Pascal mig bestämt i handen och sa, nu ska vi bygga koja. Så det gjorde vi.
Frida & Eve kom också sen och fick provsitta i kojan. De verkade ytterst belåtna.
Som ni kanske förstår tog det inte längre än exakt sju sekunder innan jag fallit pladdask för denna fantastiska lilla person. 
Sen blev det dags för sightseeing i Bonnieux & Lacoste, så vi satte oss i bilen och for iväg. Frida och Volker var coola.
En kunde inte riktigt låta bli att tappa andan lite för det var så vackert. 
och SÅ blåsigt
men ack så fint.
pose, pose
Fantastiskt vackra gamla byggnader så långt ögat kunde nå. 
Sen blev det dags att fika, så vi drack varm choklad på en uteservering. Eve och Pascal.
Sen promenerade vi tillbaka till bilen och åkte tillbaka till gården
Där vi hann säga hejdå till alla innan vi tog bussen hem igen. Erik, Frida, jag och Pascal. 
En av de mysigaste dagarna på länge faktiskt, hoppas på att få träffa dessa fina människor snart igen.

Idag ska jag skulptera och dricka kaffe. 
Adjö adjö

Allmänt | |
Upp