parkhäng, såpbubblor och finaste vänner.

det har varit så himla fint flera dagar nu att man inte kunnat gå hemifrån
utan kameran.
detta summerar de första sommardagarna ganska bra med parkhäng,
såpbubblor och finaste vänner.
puss
Allmänt | |
#1 - - johanna.:

SÅ fina bilder :') Puss!

#2 - - stina:

alltid så fina bilder och en söt blogg! men du borde ha en annan bakgrund bakom texten för man måste typ markera allt för att man ska kunna se vad det står :)

#3 - - Maja:

Johanna: Tack så jättemycket fina du! Puss

Stina: Tack för tipset, jag ska ha det i åtanke! :)

och vad glad jag blir över att du gillar

bloggen! :)

#4 - - abbe:

du är fin min vän och jag saknar dig massor. bara 6 dagar kvar nu! du är ledig på lördag hoppas jag för då ska vi träffas!

#5 - - Anna Lisa:

Jag sakar dig så Maja. Du är finast i världen.

Puss

#6 - - bippan:

men fin fin fin fin fin jag saknar dig massor!!!!

Upp